nova beseda
iz Slovenije
Mag - revija - ČGP Delo, leto 2008, poved v sobesedilu:
S filmi, kakršni so bili Spielbergovo Žrelo (Jaws, 1975) in Lucasove Vojne zvezd (Star Wars, 1977), se je namreč rodil drugačen hollywoodski film, ki je “redefiniral dobičkonosne zmogljivosti hollywoodske uspešnice, hkrati pa znova opredelil njen položaj tržnega blaga in kulturnega pojava”, kakor je leta 1993 zapisal. Skratka, nastal je t. i. blockbuster, programirana uspešnica, ki se seli v nakupovalna središča, gledalca pa razume kot nakupovalca, obiskovalca zabaviščnega parka, osebo, postavljeno v središče premičnega, kinetičnega sveta. Film kot marketinški koncept se prične z obstreljevanjem gledalca s t. i. napovedniki, ki se vrtijo tako na televizijskih ekranih kot na filmskih platnih in gledalca z nizanjem zvezdniških imen pripravljajo na premiero, ki se največkrat zgodi na tisočih platnih hkrati, po celem svetu.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani