nova beseda iz Slovenije

Mag - revija - ČGP Delo, leto 2008, poved v sobesedilu:

V resnici pa je ravno njuno sodelovanje predstavljalo odskočno desko za nadaljnje uspehe, s katerimi je pustil pečat v italijanski kinematografiji. Sprva je še pisal glasbo za vesterne, zlasti za Corbuccija, hkrati pa je že delal z mnogimi priznanimi italijanskimi režiserji, kot sta Bertolucci in Pier Paolo Pasolini. V Pasolinijevih kontroverznih filmih je imel Morricone sicer manj avtorskega prostora kot v barvitih prizorih vesternov, a mu je z glasbenim komentarjem, prek zlitja različnih glasbenih stilov ‐ od vpliva italijanske avantgarde, ki ga je navdušila v mladosti, pa vse do rock in funk ritmov ‐ ter s psihološkim orisom likov uspelo dopolniti intelektualno širino filmov.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA