nova beseda iz Slovenije

Mag - revija - ČGP Delo, leto 2008, poved v sobesedilu:





Tako lahko njegovo filmsko glasbo v resnici razumemo kot podaljšek Wagnerjeve tehnike, ki jo je razvil za svoje glasbene drame. Takšen glasbeni stavek obvladujejo močno razvita kromatična harmonija, ki pa ostaja zavezana tonalnim središčem, vodilni motivi, ki zaznamujejo posamezne osebe, dogodke in predmete ter se v toku skladbe/filma spreminjajo skladno z razpoloženjem ali stanjem junakov oziroma predmetov, in prepričanje, da mora glasba samo še intenzivirati dramsko akcijo.



Kdor se navdušuje nad filmsko glasbo, se torej v resnici navdušuje nad glasbenim stavkom in estetiko, kakršna je bila značilna za zahodnoevropsko umetniško glasbo na prelomu iz 19. v 20. stoletje.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA