nova beseda
iz Slovenije
Mag - revija - ČGP Delo, leto 2007, poved v sobesedilu:
V poletnih mesecih so se slovenskim pridružili še profesionalci iz tujine, ki imajo naprednejše metode prosjačenja, saj uporabljajo zvijače direktnega marketinga in so opremljeni z osnovnimi sredstvi, kot so majhni otroci ali živalice, s katerimi skušajo vzbuditi sočutje pri mimoidočih. Tako lahko recimo vidite dobro rejenega možaka, ki kleče na kolenih in z iztegnjeno roko milo zre predse, ob sebi pa ima ljubkega kužka, starega mesec ali dva (kužek je vedno star mesec ali dva, potem pa si možakar dobi novega ‐ ker ima dedec krepko čez sto kilogramov, se zdi, da starega pomalica).
Kot kaže tabela, je dobra desetina vprašanih navedla, da klošarjem skoraj vedno darujejo nekaj drobiža, 38,6 odstotka pa jih to stori vsaj občasno.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani