nova beseda iz Slovenije

Mag - revija - ČGP Delo, leto 2007, poved v sobesedilu:

Gre le za to, da vsi vpleteni pri posredovanju informacij, farmacevtska podjetja, farmacevti, zdravniki in navsezadnje mediji, spoštujejo jasna pravila igre in še vedno, če ne celo čedalje bolj aktualne sicer že dvajset let stara etična merila Svetovne zdravstvene organizacije. Ta med drugim velevajo, da so medicinske in farmacevtske informacije veljavne, zanesljive, resnične, najnovejše, uravnotežene, ne smejo biti zavajajoče, nepreverljive ali nepopolne, znanstveni izsledki morajo biti dostopni javnosti, zdravstvenim strokovnjakom se ne sme ponujati nobenih finančnih in drugih materialnih koristi, prav tako se znanstvene in izobraževalne aktivnosti ne smejo uporabljati v promocijske namene. Vse navedeno tudi pomeni, da je treba oblikovati kriterije, kaj je oglaševanje in kaj informiranje, ter dopolniti ustrezne predpise, ki bodo bolnikom omogočili pravico do ustreznih informacij,



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA