nova beseda iz Slovenije

Mag - revija - ČGP Delo, leto 2007, poved v sobesedilu:

Trgovci, kot najmočnejši partner v verigi, poskušajo z oglaševanjem prepričati potrošnike, da ne dvigujejo cen, in namesto svojih visokih marž, ki so seveda poslovna skrivnost, raje objavljajo sramotilne sezname sprememb cen dobaviteljev.



Logično vprašanje, ki se ob vsem tem upravičeno zastavlja, je, zakaj se pri nas, če se vsi akterji v prehranski verigi izgovarjajo na »izvorni greh« ‐ na višje cene žit na svetovnih trgih ‐, hrana draži bolj kakor v večini drugih evropskih držav. Mogoč odgovor je v nedavnem intervjuju za Mag podal predsedniški kandidat: »Živilska industrija in trgovina sta se pri nas kapitalsko in sicer prepletli, zato ni nenavadno, da se dogajajo take anomalije.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA