nova beseda iz Slovenije

Mag - revija - ČGP Delo, leto 2007, poved v sobesedilu:





Do odločitve je pripeljalo predvsem stališče, da mora imeti vsa generacija otrok na šoli enake možnosti in da ločevanje po učnem uspehu ni sprejemljivo: »Ocenili smo, da zaradi razdelitve v skupine krajši konec potegnejo zlasti učenci s slabšim učnim uspehom, na začetku občutljivih najstniških let jih zaznamujemo kot nesposobneže, vzamemo jim priložnost, da bi se posredno učili od boljših v razredu, da bi boljši pomagali slabšim, in trgamo vezi med sošolci. Če na eni strani učitelji od otrok na najnižjem nivoju ne pričakujejo veliko znanja ali naprezanja, pa na drugi strani od najboljših pogosto pričakujejo samostojno osvajanje znanja na način in v obsegu, ki presega osnovnošolsko raven.« Potočnikova dodaja, da jo bolj kot nivojski pouk moti to, da se veliko energije porabi za načrtovanje in vpeljevanje takšnih in drugačnih organizacijskih oblik pouka, skoraj nobene spremembe pa ne doživijo prenatrpani učni načrti in številni sistematično slabo sestavljeni učbeniki: »Če kje, so korenite spremembe potrebne na teh dveh področjih.«



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA