nova beseda iz Slovenije

Mag - revija - ČGP Delo, leto 2007, poved v sobesedilu:

Slovenska podjetja so namreč izredno uspešno prestala izgubo jugoslovanskega trga v začetku devetdesetih, ko so iskala nove trge za obstoječe izdelke, toda njihove strategije in poslovni modeli kakor tudi miselnost pa se razen novih prodajnih trgov, povečane produktivnosti (tudi na račun odpuščanj) in zmanjševanja stroškov v resnici niso kaj dosti izboljšali. Kot začetek intenzivne preobrazbe v podjetništvu bi lahko šteli še postopno razgradnjo GZS, ki je ob pomanjkanju domače konkurence čas že zdavnaj povozil, saj se v takšni obliki očitno ni bila sposobna soočati s svetovnimi izzivi.



V sedanjih razmerah, ko ni več prostora za državne intervencije niti na monetarnem področju, je največje breme globalizacije padlo na podjetja, ki se lahko učijo od domačih vzornikov, toda brez sodelovanja države, ki bo morala prevzeti vodilno vlogo pri ustvarjanju ugodnih razmer, v nobenem primeru ne bo šlo.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA