nova beseda
iz Slovenije
Mag - revija - ČGP Delo, leto 2007, poved v sobesedilu:
V resničnostnih šovih so do zdaj obračali veliko denarja in bilo bi osupljivo, da bi se jim oddaja, ki je bila sodeč po oglaševalski kampanji »producirana in predvajana že v več kot dvajsetih državah in povsod nemudoma postala velika televizijska uspešnica«, izneverila. , programski direktor Pro plusa, ne priznava, da so podcenili, ki dajo veliko na družinske vrednote. Navaja, da se zavedajo velike družbene odgovornosti in da so pomisleke o oddaji, ki jih ima varuh človekovih pravic, vzeli zelo resno: »Projekt je izredno drag, produkcijsko zahteven in ga zaradi domnevne neprimernosti ne moremo umestiti v najbolj gledani termin, ampak v poznejšega, oglaševalsko manj zanimivega, kar lahko pomeni tudi ekonomsko neupravičenost projekta, zato trenutno še tehtamo odločitev o začetku oziroma terminu predvajanja.«
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani