nova beseda
iz Slovenije
Mag - revija - ČGP Delo, leto 2007, poved v sobesedilu:
Še bolj glasen je njegov šef, sicer tudi direktor jadranske regije družbe CME (Central European media enterprises), ki je v nedavnem intervjuju za revijo Stop dejal, da bi morala javna televizija, ki se financira z naročnino, proizvajati programe s posebnim namenom, ki ne bodo enaki kot tisti, ki jih dobijo zastonj na tujih in slovenskih satelitskih in kabelskih televizijah. »Ljudje morajo plačati deset evrov, da bodo gledali enak film, telenovelo in kviz, kot jih pri nas vidijo zastonj ‐ potem je neumno, da morajo plačevati naročnino,« meni. Direktor TV Slovenija na vprašanje, ali je nova programska shema namenjena zgolj pridobivanju večjega deleža oglaševalskih prihodkov, odgovarja, da TV Slovenija v programskem načrtu, sprejetem decembra, kar 67 odstotkov svojega programskega časa namenja kulturno-umetniškim in izobraževalnim vsebinam ter informativnemu programu, le 11 odstotkov pa je čistega razvedrilnega programa (več v okvirčku).
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani