nova beseda iz Slovenije

FT - Priloga Dela, leto 2008, poved v sobesedilu:

Pri tem bi morala podjetja razlikovati med zadovoljevanjem osebnih potreb posameznika, vplivom na blaginjo posameznika in vplivom na družbeno blaginjo. Po njegovo je glavna naloga podjetja opredeliti potrebe, želje in interese ciljnih trgov ter poskrbeti za njihovo zadovoljstvo učinkoviteje, kot to počnejo tekmeci, in sicer v duhu ohranjanja in povečevanja koristi porabnika in družbe kot celote.



Eden izmed pristopov družbeno odgovornega trženja je tudi družbeno odgovorno oglaševanje (corporate responsibility advertising) ali družbeno oglaševanje, ko se družbe prek tovrstnih oglasov zavzemajo za reševanje družbeno perečih vprašanj, ki so povezana z njihovo dejavnostjo in pri katerih imajo ekonomski interes, ali pa se zavzemajo za reševanje družbenih vprašanj, ki na prvi pogled nimajo povezave s podjetjem, razen tega, da so del družbe, ki ji pripada podjetje.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA