nova beseda iz Slovenije

FT - Priloga Dela, leto 2008, poved v sobesedilu:





Našo sogovornico Brenčičevo smo prosili še za njeno mnenje o meritvah moči blagovnih znamk. »Meritve moči znamke so zagotovo pomembne, predvsem če gre za enotno in predvsem korektno uporabljeno metodologijo na različnih trgih, ki daje kar se da objektivne primerjave tržnih pozicij in moči znamk. Raziskava PGM meri moč končnih porabniških znamk (torej znamk hitre potrošnje) na podlagi 15 indikatorjev, rezultat pa je t. i. BPI ( performance indeks) ‐ indeks uspešnosti (moči) blagovnih znamk, ki je izračunan kot uteženo povprečje petih ključnih indikatorjev znamk, to je poznavanja, izkušnje, izbire, uporabe in večinske uporabe znamke.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA