nova beseda iz Slovenije

FT - Priloga Dela, leto 2008, poved v sobesedilu:

Navsezadnje imamo primere iz polpretekle zgodovine, ko smo odlične znamke (npr., Elan), ali »ugonobili« ali pa prodali.



Predvsem smo v obdobju privatizacije, finančne in lastniške konsolidacije podjetij pogosto pozabili na pomembno premoženje blagovnih znamk - številna podjetja so se prepustila inerciji trga, ne pa temu, da je treba v blagovno znamko nenehno vlagati, če želimo ohranjati njen položaj, dosegati rast in razvoj. Zato podpiram revitalizacijo znamk (a z dimenzijo sodobnih zahtev trgov in jasnim vedenjem, kje so konkurenti in kdo naši potencialni kupci), kot so na primer smuči Elan, »nova« Rašica, Alpina, IUV, razlikovanje vod (npr. Pravoda - Radenska) in še bi lahko naštevali.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA