nova beseda iz Slovenije

FT - Priloga Dela, leto 2008, poved v sobesedilu:

Empirično dokazano in večkrat preverjeno uspe podjetjem, ki se odločijo v obdobju recesije (ko se njihovi tekmeci zatekajo k taktiki »zategovanja pasu«) zadržati ali celo povečati vlaganja v oglaševanje, povečati tržne deleže ob nižjih stroških oziroma večji donosnosti trženjskih vlaganj. Še pomembnejša postane strategija, optimizacija izbire trženjskih in komunikacijskih orodij, razumevanje celotnega trženjskega spleta in integracija vseh kanalov z namenom najučinkovitejšega vzpostavljanja trajnega in trdnega odnosa s kupci, ki so v obdobju recesije precej manj zaupljivi.



Novi mediji omogočajo povsem nove načine komuniciranja s kupci in vzpostavljanje tesnejše povezave z njimi.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA