nova beseda iz Slovenije

FT - Priloga Dela, leto 2008, poved v sobesedilu:

V čem je problem takšnega odziva na zaostrene tržne razmere?



V zadnjih letih so številna slovenska podjetja skladno s splošnim gibanjem razvoja programov upravljanja odnosov s kupci veliko vložila v programe zvestobe, strategije in aplikacije CRM, pridobivanje »kartičarjev« in vzpostavljanje ter polnjenje baz podatkov o kupcih.
Razmere pojemajoče gospodarske rasti predvsem pomembno povečajo konkurenčno prednost podjetij, ki so se pravočasno lotila »poglobljenega spoznavanja« s svojimi kupci in znajo informacije o svojih kupcih ustrezno interpretirati in preliti v učinkovite trženjske aktivnosti ‐ ne le v pomenu komuniciranja svojega produktnega portfelja, temveč tudi (ali celo zlasti) njegovega redefiniranja glede na spremenjene pogoje na trgu.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA