nova beseda
iz Slovenije
FT - Priloga Dela, leto 2008, poved v sobesedilu:
Na izredno močno povezavo med inventivnostjo in uspešnostjo blagovnih znamk kaže tudi podatek, da je med šestimi najinventivnejšimi državami EU25 po analizi European Innovation Scorecarda kar pet držav, ki so na vrhu lestvice tudi po vrednosti blagovnih znamk na prebivalca. Slovenija ima v povprečju 2,66-krat nižji BDP na prebivalca kot skupina šestih majhnih, razvitih evropskih držav, vendar pa pri vrednosti blagovnih znamk zaostaja 7,3-krat, pri številu triadnih patentov 23,2-krat, pri deležu visokotehnološkega izvoza za 3,98-krat, pri številu zaščitenih industrijskih dizajnov na prebivalca pa 6,2-krat (tabela 2). To pomeni, da je povprečni zaostanek na teh štirih dejavnikih več kot desetkraten in da smo še daleč od razvojnega preboja, nujno potrebnega za zvišanje dodane vrednosti na zaposlenega in posledično tudi evropskih plač.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani