nova beseda iz Slovenije

FT - Priloga Dela, leto 2008, poved v sobesedilu:





Slabši smo od razvitih majhnih držav, zato v nekdanji Jugoslaviji izgubljamo položaj



Brez uspešnih slovenskih blagovnih znamk slovenska podjetja ne bodo mogla ustvarjati dovolj visoke dodane vrednosti za izplačevanje evropskih plač ‐ Slovenija skoraj nima triadnih patentov (patenti, ki veljajo v EU, Japonski in ZDA) ‐ Najprepoznavnejša slovenska blagovna znamka v JV Evropi je, pa še ta z nizkim deležem prve omembe



Trditvi o slovenskih blagovnih znamkah ‐ da imajo majhne države zelo težko uspešne blagovne znamke in da so slovenske blagovne znamke v državah nekdanje Jugoslavije močno navzoče ‐ sicer prevladujeta, a sta zmotni.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA