nova beseda iz Slovenije

FT - Priloga Dela, leto 2007, poved v sobesedilu:





»Ugodnejša cena je rezultat sinergij sodelovanja med Mercatorjem in proizvajalcem in nikakor ne gre na račun kakovosti izdelkov trgovske znamke. Izdelki trgovske znamke tako pomenijo za porabnika najugodnejše razmerje med ceno izdelka in njegovo vrednostjo,« pojasnjuje, direktorica strateškega marketinga Poslovnega sistema Mercator ‐ najbolje prodajani živilski izdelki njihove TBZ so: litrsko trajno mleko s 3,5 odstotka mlečne maščobe (Ljubljanske mlekarne), pollitrsko pivo v pločevinki (Pivovarna Union), sveža jajca ‐ deset kosov (Meja Šentjur in Jata-Emona), poltrdi sir tilzit (Pomurske mlekarne), sladka smetana (Mlekarna Celeia), navadni jogurt (Ljubljanske mlekarne), sir ementalec (Pomurske mlekarne).



Ker naraščanje deleža TBZ slabi položaj in prepoznavnost izdelkov proizvajalcev BZ, se ti po drugi strani trudijo prepričati kupce za svoje znamke z akcijskimi prodajami.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA