nova beseda iz Slovenije

FT - Priloga Dela, leto 2007, poved v sobesedilu:

Zato je, kot pravi, za igralce v živilsko-prodajni verigi koristno vedeti, kakšne so navade potrošnikov, kako pogosti so nakupi, kakšna je struktura nakupov in tudi struktura nakupov znotraj izdelkov posameznih skupin, »od premium do trgovskih blagovnih znamk in vsega preostalega«.



Podatek, da so trgovske blagovne znamke (TBZ) v petih letih odvzele blagovnim znamkam evropskih proizvajalcev hrane kar 23 milijard evrov prometa in da so matične blagovne znamke prehranskih podjetij v štirih letih izgubile na ta račun 25-odstotni tržni delež, zgolj pritrjuje napovedim, da se rast deleža trgovskih blagovnih znamk še ne bo ustavila.
Svoj lonček k tej rasti pristavljajo tudi diskonti.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA