nova beseda iz Slovenije

FT - Priloga Dela, leto 2007, poved v sobesedilu:

Najpogostejši trdi ali merljivi stroški so na primer: čas, potreben za iskanje, potrjevanje in obdelavo dokumentov, pisarniški in potrošni material (papir, fascikli, barva za tiskalnike in kopirne stroje, vzdrževanje teh strojev), prostor za fizični/papirni arhiv dokumentov (najem prostora) in njihovo distribucijo (poštne, dostavne službe).



Uvedba sistema in rešitev za upravljanje dokumentov in elektronsko arhiviranje vpliva tudi na tako imenovane mehke dejavnike, ki so sicer težko merljivi oziroma količinsko opredeljivi v klasičnem smislu. Ti se kažejo predvsem v bolje urejenem poslovanju, večji varnosti in boljšem nadzoru nad dokumenti (pri tem se lahko pojavi vprašanje: kaj za podjetje pomeni izgubljen ali uničen poslovni dokument, pogodba, račun, tehnično-projektna dokumentacija), večji kakovosti pri poslovanju s strankami (kaj za podjetje pomeni izguba treh strank na leto zaradi slabe odzivnosti in odnosa s strankami), večjemu zadovoljstvu zaposlenih in podobno, razlaga iz SRC.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA