nova beseda iz Slovenije

FT - Priloga Dela, leto 2007, poved v sobesedilu:





Kako se medijska potrošnja, merjena z branostjo tiskanih medijev, obiskanostjo spletnih strani, ki jo v Sloveniji meri raziskava MOSS, gledanostjo televizije ali poslušanostjo radia, izraža v vlaganjih oglaševalcev v posamezne medije? Pri nas te podatke spremljajo v raziskavi Mediana IBO, kjer so ugotovili, da je letošnja bruto vrednost oglaševanja (prvo polletje 2007) 206 milijonov evrov oziroma 16 odstotkov več kot v istem obdobju lani. iz Mediane nas je takoj opozorila, da ne govorimo o realnem povečanju naložb v oglaševanje, ampak v obsegu oglaševanja, ki ga pri njih merijo z evidentiranjem vseh oglasov v medijih in jih ovrednotijo na podlagi uradnih cenikov ‐ torej brez upoštevanja popustov.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA