nova beseda iz Slovenije

FT - Priloga Dela, leto 2007, poved v sobesedilu:

A medsebojni vpliv moči in vrednosti zagotovo obstaja in se kaže na trgu kot tržni delež, prepoznavnost, zvestoba blagovni znamki, kar kaže tudi raziskava PGM. Brenčičevi bi bilo zanimivo primerjati položaj blagovne znamke na izbrani lestvici in vložke podjetij v razvoj pozicije, moči in prepoznavnosti blagovne znamke na trgih, ne le z vidika tržnokomunikacijskih aktivnosti, ampak celotnega razvoja blagovnih znamk. »Pri tem nimam v mislih samo kratkega obdobja vlaganja in razvoja blagovne znamke, ampak več let vlaganj in razvoja blagovne znamke ‐ zanimiv primer je regionalna znamka Vegeta,« še dodaja.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA