nova beseda iz Slovenije

FT - Priloga Dela, leto 2007, poved v sobesedilu:

»Kar poskusite ljudem pobrati kartice iz denarnic; tudi na točki, ko bo zasičenje z ukrepi pospeševanja prodaje tako veliko, da aktivnosti, povezane s kartico, sploh ne bodo več element diferenciacije, si trgovci ne bodo mogli privoščiti, da bi kartice preprosto odpravili.«



Ekonomska razlaga učinkov takih ukrepov pospeševanja prodaje je preprosta: na ravni gospodarstva se posamezni trgovci tako poskušajo dvigniti iz povprečja, biti prepoznavni, drugačni, na podjetniški ravni želijo z njimi vsaj kratkoročno spremeniti vzorce obnašanja porabnikov (npr. večji obseg nakupov istega izdelka, nakup drugih blagovnih znamk, kot je običajno ...).



Programe zvestobe imajo po mnenju ekonomistke dobro razvite vsi veliki slovenski trgovci na drobno ‐ Mercator,, in tudi Petrol.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA