nova beseda iz Slovenije

Priloga Delo FT, leto 2007, poved v sobesedilu:

Nič drugačne niso cene v drugih knjigarnah po Sloveniji, saj velja, da je končna cena jasna že ob tisku knjige: »Maloprodajne cene knjig določi založnik in te so za fizičnega končnega kupca, ne glede na to, ali je knjiga izšla pri določeni založbi ali ne, enotne po vsej Sloveniji,« je pojasnila Muič iz marketinga Študentske založbe. Založba lahko na ceno vpliva tudi tako, da kot distributer za druge založbe svoje posredovanje pri prodaji ureja z založnikom pogodbeno z rabatom, ki se obračuna od končne maloprodajne cene, in s tem zagotovi določene ugodnosti.

Ko knjiga pride v knjigarne, je torej cena že kristalno jasna in razen posebnih akcij, promocij in sejmov imajo prodajalne zanemarljiv vpliv na znesek, ki ga bo bodoči bralec odštel za papirnato izbranko.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA