nova beseda iz Slovenije

Priloga Delo FT, leto 2007, poved v sobesedilu:

Med neznanimi blagovnimi znamkami tako v enem kot drugem najdemo kar nekaj uveljavljenih, kot na primer Pampers, Wiener Zucker, Nescaffe, Toffifee itn., ponudba pa je v primerjavi z »običajnimi« trgovinami manj pestra - tako na primer na policah najdemo vložene kumarice, mineralno vodo, pralnega praška ene blagovne znamke (ali dveh), predvsem v hipermarketih pa se lahko odločamo med včasih pravo poplavo tune v konzervi, zobnih ščetk, jogurtov različnih proizvajalcev.

Odločitev, katero znamko izbrati, lahko vzame precej časa in lahko predvidevamo, da je nakup v diskontu mogoče opraviti precej hitreje, čeprav bi na koncu klasični in diskontni kupec domov prinesla enake artikle (recimo mleko, čistilo, pomarančni, piškote, sir in zobno pasto). Navsezadnje glede na raziskavo 15 odstotkov v diskontih nakupuje ravno zaradi široke ponudbe.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA