nova beseda iz Slovenije

Priloga Delo FT, leto 2007, poved v sobesedilu:

Manj javno poznane so blagovne znamke tistih podjetij, ki so lahko enako dobra ali celo boljša od drugih, pa izdelujejo razne oblike reprodukcijskega materiala in sestavne dele, ki se vgrajujejo v druge izdelke doma in v tujini, kar je javno manj videti in zato tudi javno težje oceniti kakovost in ugled, hkrati pa imajo številna taka podjetja na evropskem in svetovnem trgu pomembne tržne deleže.

Domače blagovne znamke, ki jih cenimo v Sloveniji, se veliko težje uveljavijo v tuji konkurenci.
Morda tudi zato, ker so svoje blagovne znamke tako doma kot v tujini slabo razvila in uveljavila, zato precej podjetij velik del izvoza dosega s prodajo izdelkov pod tujim imenom, oziroma tujo blagovno znamko.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA