nova beseda iz Slovenije

Priloga Delo FT, leto 2007, poved v sobesedilu:



Doma so med domačimi blagovnimi znamkami bolj poznane tiste, ki ponujajo izdelke za široko porabo. Tudi iz Podjetja & Partners, ki poslovni ugled podjetij in menedžerjev meri po prepoznavnosti v splošni in poslovni javnosti, ugotavlja, da se na lestvici višje uvrščajo tisti, torej tiste blagovne znamke podjetij in direktorjev, ki so zaradi ponujanja izdelkov za širšo rabo ali pogostejšega javnega nastopanja bolj poznani. Manj javno poznane so blagovne znamke tistih podjetij, ki so lahko enako dobra ali celo boljša od drugih, pa izdelujejo razne oblike reprodukcijskega materiala in sestavne dele, ki se vgrajujejo v druge izdelke doma in v tujini, kar je javno manj videti in zato tudi javno težje oceniti kakovost in ugled, hkrati pa imajo številna taka podjetja na evropskem in svetovnem trgu pomembne tržne deleže.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA