nova beseda iz Slovenije

Priloga Delo FT, leto 2007, poved v sobesedilu:

Čeprav je najbrž v nekaj letih utopično pričakovati, da bodo diskontni trgovci dosegli trgovske deleže, kakršne dosegajo v Nemčiji (40-odstotnega) ali v Avstriji (25-odstotni), je Schodl prepričan, da bodo z odpiranjem novih trgovin in svojim odnosom do kupcev (njihov moto je za najnižjo ceno najvišja primerljiva kakovost izdelka) diskontni trgovci klasičnim trgovcem kmalu odškrnili še večji delež skupne pogače.

Očitku, da je Hoferjev izbor 800 izdelkov v primerjavi s tistim, ki ga ponujajo v Mercatorjevih, Sparovih ali Tuševih veletrgovskih centrih (ponudba v njih je glede na velikost od 10.000 do 40.000 izdelkov), precej boren, Schodl ugovarja. V podjetju, ki sodi v mednarodno trgovsko verigo Süd, so namreč že pred več desetletji razvili uspešno strategijo, ki temelji na tem, da eksperti za navade in potrebe kupcev namesto njih naredijo predizbor izdelkov, ki jih ti potrebujejo.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA