nova beseda iz Slovenije

Priloga Delo FT, leto 2007, poved v sobesedilu:



Čeprav se je na slovenskem trgu zaradi zaščitnih potez velikih trgovcev, kot so Mercator, Spar in, ki so odprli diskonte oziroma uvedli lastne nizkocenovne blagovne znamke, opeklo že kar nekaj manjših tujih diskontnih trgovcev ( in Eurospin sta v težavah, Celi svet se s trga celo umika), so v Hoferju prepričani, da se bodo na našem trgu ne samo obdržali, temveč celo rasli. Čeprav je najbrž v nekaj letih utopično pričakovati, da bodo diskontni trgovci dosegli trgovske deleže, kakršne dosegajo v Nemčiji (40-odstotnega) ali v Avstriji (25-odstotni), je Schodl prepričan, da bodo z odpiranjem novih trgovin in svojim odnosom do kupcev (njihov moto je za najnižjo ceno najvišja primerljiva kakovost izdelka) diskontni trgovci klasičnim trgovcem kmalu odškrnili še večji delež skupne pogače.

Očitku, da je Hoferjev izbor 800 izdelkov v primerjavi s tistim, ki ga ponujajo v Mercatorjevih, Sparovih ali Tuševih veletrgovskih centrih (ponudba v njih je glede na velikost od 10.000 do 40.000 izdelkov), precej boren, Schodl ugovarja.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA