nova beseda iz Slovenije

Priloga Delo FT, leto 2007, poved v sobesedilu:

S temi besedami je predstavila letošnji poslovni načrt, s katerim želi ob ciljni 7-odstotni rasti prodaje, spodbujeni z izdatnejšo promocijo kakovostnih izdelkov iz svežega, pretežno domačega mleka, prepričati kupce doma in v tujini. Tudi z izborom in celovito prenovo najbolj prepoznavnih blagovnih znamk in promoviranjem trendovskih, zdravju koristnih izdelkov iz svežega mleka, s katerimi po kakovosti presegajo konkurenco znanih mlekarskih multinacionalk, ki širijo svoja prodajna krila bolj kot ne s prefinjeno agresivnim oglaševanjem izdelkov, narejenih iz mleka v prahu, v kakšnem od kupljenih obratov na Poljskem, denimo.

V nasprotju s prejšnjim vodstvom, ki je s sanacijskim programom napovedovalo, da bodo Ljubljanske mlekarne že leto 2007 končale brez izgub, si je zastavila cilj, da lanskih dobrih deset milijonov evrov minusa letos zmanjša vsaj za polovico.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA