nova beseda
iz Slovenije
Priloga Delo FT, leto 2007, poved v sobesedilu:
Zato ne preseneča, da je moški spol v Sloveniji nekolikanj bolje obveščen o rezultatih srbskega gospodarstva kakor ženski; kar 90 odstotkov žensk ni moglo navesti vsaj enega srbskega proizvajalca, takih je med moškimi 75 odstotkov, na drugi strani sta oba spola v poznavanju ali nepoznavanju izdelkov slovenskega gospodarstva skorajda izenačena. Sicer pa, če se kdo po avtocesti Zagreb-Beograd zapelje v srbsko prestolnico, bo že ob vhodu opazil najbolj izpostavljene reklamne panoje, Mercatorja, in še nekaterih drugih, ker pa se v Sloveniji tudi tisti srbski izdelki, ki so v prodaji, kakor sta mineralna voda Knjaz in biskvit Jafa, med reklamami ne pojavljajo niti za vzorec, je za omenjena proizvoda skupaj z nekoč znano konfekcija slišalo manj kot odstotek vprašanih.
Kakovost premaguje visoko ceno za srbski žep
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani