nova beseda iz Slovenije

Priloga Delo FT, leto 2007, poved v sobesedilu:



Zato ne preseneča, da je moški spol v Sloveniji nekolikanj bolje obveščen o rezultatih srbskega gospodarstva kakor ženski; kar 90 odstotkov žensk ni moglo navesti vsaj enega srbskega proizvajalca, takih je med moškimi 75 odstotkov, na drugi strani sta oba spola v poznavanju ali nepoznavanju izdelkov slovenskega gospodarstva skorajda izenačena. Sicer pa, če se kdo po avtocesti Zagreb-Beograd zapelje v srbsko prestolnico, bo že ob vhodu opazil najbolj izpostavljene reklamne panoje, Mercatorja, in še nekaterih drugih, ker pa se v Sloveniji tudi tisti srbski izdelki, ki so v prodaji, kakor sta mineralna voda Knjaz in biskvit Jafa, med reklamami ne pojavljajo niti za vzorec, je za omenjena proizvoda skupaj z nekoč znano konfekcija slišalo manj kot odstotek vprašanih.

Kakovost premaguje visoko ceno za srbski žep



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA