nova beseda
iz Slovenije
Priloga Delo FT, leto 2007, poved v sobesedilu:
Promoviranju domačih, slovenskih posebnosti in tudi prednosti generičnih izdelkov slovenskega porekla, naj bi dala formalni pečat tudi država z zakonom o promociji. Toda zgolj zakon ne bo pripomogel k ozaveščanju ljudi o prednosti dobrega iz domače pridelave. Ob velikih zgodbah globalnega trga in množične proizvodnje je lahko ob vsej nasičenosti zgodba s predstavljanjem okusov Vipavske doline, vipavskih mesnin in blagovne znamke vipavskega pršuta, denimo; dobrot in posebnosti Krasa z znamenitim, tudi v EU zaščitenim kraškim pršutom; pa prekmurskih ali prleških mesnin na drugem koncu Slovenije, prava priložnost za nadgradnjo spoznavanja, kaj so atributi Slovenije, je prepričan agrarni ekonomist , ki se v vlogi svetovalca kmetijskemu ministru ukvarja s pripravljanjem zakona o promociji slovenske živilske industrije.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani