nova beseda iz Slovenije

Priloga Delo FT, leto 2007, poved v sobesedilu:

Ali, kot je po nedavni okrogli mizi na temo, kako postati in ostati prepoznaven v Evropi, sklenil, sekretar zborničnega gospodarsko interesnega združenja Meso-izdelki: »Živilska industrija mora skupaj s primarnim sektorjem in državo izdelati strategijo zavezništva s potrošniki, saj je potrošnik tisti, ki povprašuje po določenem blagu na trgovskih policah. Če potrošnikov ne bomo znali nagovoriti in prepričati o kakovosti naših kmetijskih in živilskih proizvodov, bodo na policah izbirali tisto, kar jim bodo ponudili trgovci.«

Promoviranju domačih, slovenskih posebnosti in tudi prednosti generičnih izdelkov slovenskega porekla, naj bi dala formalni pečat tudi država z zakonom o promociji.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA