nova beseda iz Slovenije

Delo in Dom - Priloga Dela, leto 2007, poved v sobesedilu:

Podjetjem, ki jih zanima strategija uspeha, bodo svoje izkušnje razkrili predstavniki uspešnih znamk, kot so, Vistosi, Nanimarquina in drugi. S svojim razmišljanjem jih bo izzval Marcus Fairs, ustanovitelj kultne revije Icon, bo odgovarjal na vprašanje, kako z oblikovanjem in gradnjo tržne znamke preseči konkuriranje zgolj s ceno in tehnologijo, nekdanja predsednica ICSID Felip pa bo govorila o vlogi identitet pri ustvarjanju blagovnih znamk.



Širša javnost bo mediteranske identitete lahko izkusila zlasti na večernih predstavitvah najboljšega v oblikovanju, vsi pa so seveda vabljeni tudi na razstavo na Ljubljanskem pohištvenem sejmu.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA