nova beseda iz Slovenije

Kant bi moral študirati dizajn, poved v sobesedilu:





Kot kažejo raziskave po svetu, pa predpostavka, da mnogi v te oddaje pridejo zgolj po denar, ne drži, saj nastopajoči na prvem mestu navajajo predvsem želje po slavi, medijski prepoznavnosti in zvezdniškem statusu. Pridobiti si imidž postaja vse privlačnejše vodilo sodobne družbe; ali kot so povedali tudi mnogi Barovci, da so v Bar prišli ne le zato, da bi zmagali, ampak da bi postali (prepo)znani in bi tako v svojem življenju lažje uspeli (npr. v iskanju služb ali celo v sklepanju ljubezenskih in prijateljskih zvez). Sodobna kultura namreč vse bolj enači (medijsko) prepoznavnost z uspešnostjo, biti v medijih pomeni uspeti, hkrati pa razvija tudi kaznovalno-nagrajujoči družbeni sistem, ki medijsko (ne)pojavljanje nagrajuje oziroma kaznuje.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA