nova beseda
iz Slovenije
Revija Viva, leto 2007, poved v sobesedilu:
Je naš izbor hrane in kozmetičnih sredstev pod vplivom popularnih trendov, reklam, odvisnosti ali le praktičnosti (zamrznjena in že pripravljena hrana) ...
Strateška izboljšanja izvedemo v več smereh, najbolj in najhitreje pa deluje sprememba v napitkih: zagotovimo si čisto, filtrirano vodo za pitje, da se izognemo pogubnemu učinku klora in drugih kemikalij na organizem, sladke sadne sokove in gazirane pijače zamenjajmo z mešanico mineralne vode in četrtinami naravnega soka pomaranče, jabolk, grenivke ali pa brusnic in granatnih jabolk s ščepcem "stevie", naravnega nadomestka za sladkor, ki ga že desetletja uporabljajo na Japonskem in v Ameriki. Sladkor v tekočinah je po mnenju še bolj škodljiv kot sladka hrana, saj še bolj vzpodbudi trebušno slinavko k pretiranemu izločanju inzulina, kar sčasoma pripomore k razvoju inzulinske odpornosti, to pa je predstadij diabetesa.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani