nova beseda iz Slovenije

Revija Viva, leto 2004, poved v sobesedilu:



Kot je rekla Audrey, Tiffany že dolga desetletja ne prodaja samo nakita in prestižnih predmetov, temveč tudi - in morda predvsem - določen življenjski slog, ki je, seveda, izjemno drag, a je obenem materializacija prefinjenega okusa, ki izraža plemenitost, uglajenost, eleganco in lepoto za vse čase. Sem spadajo stekleno, porcelansko in srebrno posodje, usnjeni modni dodatki, darila za novorojenčke, pisalni pribor, žepni atlasi, adresarji, obeski, v turkizno modrino vezan bonton pri mizi za najstnike in celo dišave. Vsi, ki imajo čas, primeren takšnemu življenjskemu slogu, in dovolj pod palcem, si lahko v Tiffanyju za vsako priložnost privoščijo elegantna, na najboljšem papirju natisnjena vabila in vizitke, ki jih nato na dogovorjeni dan prejmejo v že kar kultni svetlo modri škatlici, povezani z belim satenastim.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA