nova beseda iz Slovenije

Revija Viva, leto 2003, poved v sobesedilu:

Med ključne značilnosti upravljanja znanja sodi dejstvo, da je proces: 1. multilateralen (izvajajo ga učitelji, starši, razred - sošolci in kolegi, zlasti pa učeči se posameznik), 2. homo- in heterocentričen (učitelji, starši in okolje ter učeči se), 3. dinamičen (nenehen dotok podatkov, dejstev in informacij, a tudi nenehno spreminjanje učenca in učitelja), 4. obsežen (zastarevanje obstoječega znanja, podatkov in informacije ter kopičenje novih), 5. selektiven (proces ločevanja zrnja od plev je odločilna, vendar tudi naporna in kompleksna zadeva). V zvezi z upravljanjem znanja je treba poudariti še pomen časa; s procesom je treba začeti čimbolj zgodaj, najbolje že v ranem otroštvu, ko se malček začne učiti drobnih, vsakdanjih spretnosti in veščin. O tem zgovorno pričajo izidi številnih raziskav, skupaj z delom ameriškega poznavalca in pisca Fulghama, ki je pomen zgodnjega, načrtnega učenja osvetlil v svoji svetovni uspešnici s pomenljivim naslovom Vse, kar znam, sem se naučil v vrtcu.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA