nova beseda
iz Slovenije
Revija Viva, leto 2003, poved v sobesedilu:
Pri tem je pomembno upoštevati dejstvo, da sta snovanje in načrtovanje postopkov in učnega procesa enako pomembna kot sprotni nadzor med procesom in končno ocenjevanje oziroma preverjanje. Med ključne značilnosti upravljanja znanja sodi dejstvo, da je proces: 1. multilateralen (izvajajo ga učitelji, starši, razred - sošolci in kolegi, zlasti pa učeči se posameznik), 2. homo- in heterocentričen (učitelji, starši in okolje ter učeči se), 3. dinamičen (nenehen dotok podatkov, dejstev in informacij, a tudi nenehno spreminjanje učenca in učitelja), 4. obsežen (zastarevanje obstoječega znanja, podatkov in informacije ter kopičenje novih), 5. selektiven (proces ločevanja zrnja od plev je odločilna, vendar tudi naporna in kompleksna zadeva). V zvezi z upravljanjem znanja je treba poudariti še pomen časa; s procesom je treba začeti čimbolj zgodaj, najbolje že v ranem otroštvu, ko se malček začne učiti drobnih, vsakdanjih spretnosti in veščin.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani