nova beseda iz Slovenije

Revija Viva, leto 2003, poved v sobesedilu:

Družba Laboratoriji Pierre se je v tem času namreč razvila v vodilno ime na področju farmacije, zdravja, dermokozmetike ter homeopatije in fitoterapije, je četrta po velikosti v, z močno usmerjenostjo v izvoz. Po uspešni predstavitvi na Hrvaškem in v sto tridesetih drugih državah je izbrane izdelke iz družine Pierre (v njej je združenih sedem samostojnih blagovnih znamk, Avene, Klorane, Galenic, Furterer, Pierre Dermatologie in Ducray) mogoče kupiti tudi v Sloveniji.

Raziskovalno-razvojni oddelek Pierre z letnim proračunom, ki presega 100 milijonov evrov, kar je dobra petina zgolj medicinskega prometa za leto 2001, je postal ključni igralec na področju dermokozmetike, saj se lahko pohvali s 40-odstotnim deležem vseh predpisanih preparatov za kožo v.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA