nova beseda iz Slovenije

Revija Viva, leto 2003, poved v sobesedilu:

Neredko za promocijo alkoholnih blagovnih znamk posredno, včasih pa tudi neposredno skrbijo idoli mladih, tudi prek sponzorstev in drugih oblik oglaševanja, kar je poseben problem, o katerem bi bilo mogoče napisati celo študijo. Tudi po sprejetju novega zakona se to še vedno dogaja, saj zakon tega področja ne ureja oziroma takega početja ne prepoveduje dovolj jasno," opozarja Saš, predsednik programskega sveta Fundacije Z glavo na zabavo (ZGNZ), ki je prepričan, da je treba mladim poleg prepovedi predvsem ponuditi možnost izbire, da se lahko samostojno odločijo med alkoholnimi in brezalkoholnimi pijačami, kar pa velja tudi za mlade, starejše od 18 let. Treznost bi morali znati predstaviti kot vrednoto ter obenem vsestransko spodbujati in širiti pozitivno alternativo, da se je mogoče dobro zabavati tudi brez alkohola.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA