nova beseda iz Slovenije

Revija Monitor, leto 1999, poved v sobesedilu:

Zato so informacije manj izvirne kakor pri konkurenčnih virih informacij (osebni kontakti, telefonsko spraševanje).

Največje prednosti tržnega raziskovanja v internetu so veliki stroškovni in časovni prihranki ter možnost doseganja ogromne množice ljudi, kot največjo pomanjkljivost pa je treba omeniti, da se raziskave ne morejo opravljati za vse tržne segmente, in da se velikokrat rezultati raziskav ne morejo projicirati na splošno populacijo.


Internet postaja tržno raziskovalni nosilec prihodnosti, ki ga bodo podjetja v vedno večji meri uporabljala za raziskovanje objavljenih podatkov in za zagotavljanje skorajda takojšnjih povratnih informacij ciljnih segmentov, kar jim bo omogočilo lažje razumevanje potreb in želja odjemalcev. internet omogoča pomembne časovne in stroškovne prihranke v primerjavi z drugimi občili.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA