nova beseda iz Slovenije

Revija Monitor, leto 2006, poved v sobesedilu:

Nedavno sklenjeni sporazumi z vodilnimi distributerji video vsebin, ki jih je nekaj sklenil že sam YouTube ‐ najverjetneje so bodočim partnerjem pred tem že povedali, kdo jih bo kupil ‐ kažejo, da ima zabavna industrija mehko srce, ko beseda nanese na veliki G. Odgovor se gotovo skriva v Googlovi zelo bogati zbirki podatkov o uporabniških navadah, ki jim omogoča ciljno oglaševanje poljubnega izdelka ali storitve z nadvse natančnim spremljanjem učinka, ki v vseh drugih medijih preprosto ni mogoče. Industrija očitno posluša Googlovo mantro in to potrjujejo tudi njihovi poslovni rezultati, ki iz četrtletja v četrtletje prekašajo tudi najbolj optimistične napovedi finančnih analitikov.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA