nova beseda iz Slovenije

Revija Monitor, leto 2005, poved v sobesedilu:

Če na primer prodajate svojega starega Mercedesa (ali pa ste recimo trgovec z rabljenimi avtomobili) in bi radi imeli v Googlu oglas, brez blagovne znamke kot ključne besede skoraj ne bo šlo.



Stališče Googla je, da je lahko za zlorabo zaščitenega imena ali zavajanje potrošnikov kriv kvečjemu oglaševalec, torej tisti, ki pri njih zakupi določeno ključno besedo, in bi torej morala podjetja, ki se zaradi tega čutijo prizadeta, tožiti neposredno oglaševalca, ne pa Google.
Tožniki, med njimi na primer izdelovalec senčil in notranje opreme American Blind & Wallpaper Factory, ki ima ime iz kar štirih sicer čisto navadnih besed, pa so mnenja, da takšnih besed pri Googlu ne bi smeli prodati kar komerkoli.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA