nova beseda iz Slovenije

Revija Monitor, leto 2005, poved v sobesedilu:





No, kot smo omenili že pri modeliranju, je za doseganje bolj realističnih animacij danes na voljo tudi kup drugih “dobrot”, kot so upoštevanje fizikalnih lastnosti teles (tako v scene kot tudi telesa lahko “vstavljamo” razne vrste dejavnikov, kot je, recimo, veter, gravitacija...) ter določanje njihove soodvisnosti. V “urejevalnikih karakterjev” (v 3ds je to, recimo, t. i. “character studio”) lahko ustvarimo različne gibalne sposobnosti likov ‐ recimo, hojo ali tek človeka, sedenje ... Ob tem si je mogoče pomagati tudi z različnimi strojnimi dodatki za prepoznavanje podatkov o gibanju, ki jih v “resnejših” okoljih ponavadi uporabljajo pri realističnem “oživljanju” likov ali te podatke pridobimo iz posebnih datotek.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA