nova beseda iz Slovenije

Revija Monitor, leto 2005, poved v sobesedilu:

Za zares zahtevno ustvarjanje realističnih površin podpira t. i. mentalno žarkovne senčilnike (mental shaders), ki ustvarjajo videz na podlagi specifično določenih pojavov (recimo koža). Pri samem delu je zelo dobrodošla lastnost tudi polna podpora DirectX 9, kar omogoča, da lahko 3ds uporabljamo kot urejevalnik tekstur v realnem času, ob tem pa je mogoče uporabljati in spreminjati tudi katerekoli DirectX teksture (datoteke s končnico .fx, ki jih uporabljajo tudi pri razvoju večine iger). 3ds ponuja širši izbor možnosti osvetljevanja scen ‐ tako z uporabo preprostejših usmerjenih in razpršenih svetlobnih virov kot tudi z uporabo izvorov osvetljevanja, ki natančno simulirajo obnašanje svetlobe v resničnosti. Za samo senčenje je na voljo več vrst senčilnikov, med njimi najdemo tudi »Mental renderer«, ki velja za enega boljših na trgu (predvsem zaradi odličnega razmerja med hitrostjo in natančnostjo), uporabiti pa je mogoče tudi dodatne rešitve drugih izdelovalcev.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA