nova beseda iz Slovenije

Revija Monitor, leto 2005, poved v sobesedilu:

Na področju brizgalnih tiskalnikov je Lexmark pred leti začel cenovno vojno, ki so ji bili hitro prisiljeni slediti tudi drugi izdelovalci in katere rezultat je, da lahko najcenejše modele danes (ob različnih prodajnih akcijah) kupimo tudi za 9000 tolarjev. Ker je v tiskalnik vendarle vgrajene nekaj elektronike in mehanike, predvsem pa tehnološko izredno zahtevne tiskalne glave (da ne omenjamo milijardnih dolarskih vložkov, ki so jih podjetja vložila v razvoj le-teh), je jasno, da je tako nizka cena zelo verjetno pod proizvodno ceno samega tiskalnika. In ker kapitalistična družbena ureditev ne temelji na dobrodelništvu, je jasno, da morajo izdelovalci denar zaslužiti na drug način ‐ s prodajo barvilnih kartuš (Lexmarkov direktor je pred kratkim to definiral kot »uspešen poslovni model, ki temelji na prodaji potrošnega materiala«).



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA