nova beseda iz Slovenije

Revija Monitor, leto 2004, poved v sobesedilu:

Vsak posnetek na trakovih se namreč obravnava kot samostojni objekt, ki mu je mogoče dodati učinke v realnem času, določiti izravnalnik, dodati kompresor, spreminjati glasnost in tako naprej (mogoče mu je celo določiti mesto v prostoru 5.1). V bistvu tako dobrega nadzora nad posameznimi deli montaže (tako da lahko vplivamo celo na posamezen posnetek na traku), možnostjo preusmerjanja različnih kanalov in podobnega ne ponuja prav noben konkurent, res pa je, da se lahko ob neprevidni rabi vseh zmožnosti v kompleksnih miksih hitro »izgubimo« zaradi vseh možnosti ‐ tako bolj vidnih kot malo manj. Če že govorimo o »izgubljanju« ‐ število možnosti na menujih je velikansko, nekatere izbire pa so zelo globoko skrite v hierarhiji.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA