nova beseda iz Slovenije

Revija Monitor, leto 2004, poved v sobesedilu:

Sodobni ekonomist ne vidi razlike med izdelki, ki so pomembni ali celo potrebni, in izdelki, ki so namenjeni le boljšanju bilance določenega izdelovalca in prodajalca (da ne govorimo o bilanci reklamne agencije, ki poskrbi za ustrezno prepričevanje potrošnikov). Gleda le na številke, prav nič pa ga ne zanima, ali se za njimi skriva nova zobna pasta, ki zanesljivo odpravlja tudi pege na obrazu in prhljaj, ali morda zdravilo za AIDS ali baterije, ki zdržijo desetkrat dlje in petkrat manj obremenjujejo okolje.

Pri tehnologiji, kakor rečeno že uvodoma, je »presežnih« izumov in izboljšav razmeroma veliko, čeprav bi pričakovali, da ni mogoča primerjava z blefom in nategom pri zobnih pastah, pralnih praških in damskih vložkih.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA