nova beseda
iz Slovenije
Revija Monitor, leto 2002, poved v sobesedilu:
Oglaševalec plača le za vsak klik svojega oglasa (za katerim se seveda skriva povezava do njegove spletne strani), lepota sistema pa je v tem, da se cena oblikuje dinamično, glede na ponudbo in povpraševanje. Oglaševalec določi najvišjo ceno, ki jo je še pripravljen plačati za posamezni klik, in najvišjo dnevno vsoto, dejanska cena, ki jo bo plačal, pa je poleg števila klikov njegovega oglasa odvisna še od ponudbe tekmecev za isto ključno besedo in od uspešnosti posameznega oglasa (razmerja med številom prikazovanj in klikov). Pri Googlu zagotavljajo, da je to najbolj pošteno in učinkovito plačevanje oglasov, vse podrobnosti pa najdete na njihovi spletni strani.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša
ZRC SAZU |
Iskalnik: NEVA |